Lokerenbaan 120
9240 Zele
T: 052/21 94 86
E: info@bikeparts.be
BTW BE 0448.979.445
RPR Dendermonde
De legendarische Suzuki Hayabusa begint aan een nieuw hoofdstuk in zijn glansrijke carrière. De ultieme sportmotor is sneller, geavanceerder en verfijnder dan ooit – om te blijven regeren in een klasse die hijzelf creëerde.
Het is tijd voor een nieuw hoofdstuk. Dankzij een enorme toewijding en onvermoeibare inspanningen is er een nieuwe, gedurfde derde generatie ontstaan. Een soepelere vermogensafgifte en een wendbaarder weggedrag garanderen je een nog verfijndere motorbeleving.
Een range aan elektronische assistentiesystemen zorgt voor een optimale controle over de nog altijd indrukwekkende power. Als het gaat om algehele rijsensatie overtreft de Hayabusa je stoutste verwachtingen. Hij is nog voorspelbaarder en beheersbaarder en geeft je ongeëvenaard vertrouwen. Dat alles is samengebundeld in een verbluffend fraai design dat de aandacht trekt door zijn adembenemende stijl en gratie.
De riante range aan geavanceerde elektronische assistentiesystemen, die samen het Intelligent Ride System (S.I.R.S.) vormen, zijn ontworpen om het rijgemak te vergroten, de rijder meer vertrouwen te geven en om de prestaties te optimaliseren. Deze systemen geven je het gevoel dat je direct met het hart en het brein van de motor communiceert, terwijl je het potentieel van de ultieme sportmotor ontdekt.
Rijassistentie
Het Launch Control System biedt de keuze uit drie modi, waarmee je het toerental tijdens de start aan jouw ervaringsniveau of vertrouwen kunt aanpassen. Modus 1 beperkt het toerental tijdens de start tot 4.000 toeren, modus 2 werkt op 6.000 toeren, modus 3 – de snelste modus – accelereert met 8.000 toeren.
Het Motion Track Traction Control System verbetert de stabiliteit bij accelereren in alle omstandigheden en zorgt voor een vertrouwenwekkende controle. Er zijn tien instelmodi. Hoe hoger het nummer van de gekozen modus, hoe sneller de tractiecontrole ingrijpt en hoe actiever het systeem de wielspin controleert. Met het Anti-lift Control System beteugel je een liftend voorwiel. Ook bij dit systeem doe je dat met tien instelmodi.
De Active Speed Limiter is nieuw in de motorfietsindustrie: met dit systeem kun je een snelheid instellen waar je niet overheen wilt gaan. Cruise control is ook standaard. De snelheid kan worden ingesteld tussen de 31 en 200 km/uur. Met Suzuki Easy Start hoef je de startknop slechts kort in te drukken om de motor te starten. Low RPM Assist zorgt voor een gelijkmatigere, betrouwbaardere motorloop tijdens het wegrijden of het rijden in stop-en-go verkeer.
Het Hill Hold Control System zorgt dat je op helling soepeler kunt wegrijden, zonder je zorgen te maken dat de motor achteruit rolt.
Het Bi-directional Quick Shift System biedt twee modi. Modus 1 reageert snel, zoals dat tijdens races nodig is, terwijl modus 2 vooral op soepel schakelen is ingesteld. Het systeem is voorzien van ‘auto blipper’; hij opent de gasklep als je terugschakelt tijdens het afremmen.
Remassistentie
Het Motion Track Brake System voorkomt zowel in rechte lijn als in een bocht gripverlies en de oprichtneiging van de motor. Zo kun je beter op de door jou gekozen lijn blijven. Slope Dependent Control System houdt de stand en hellingshoek van de motorfiets in de gaten om te voorkomen dat het achterwiel omhoog komt wanneer je remt als je bergaf rijdt. Engine Brake Control System onderdrukt het doorslippen of stuiteren van het achterwiel tijdens het afremmen op de motor.
Nieuw is Emergency Stop Signal. Deze functie zorgt dat alle richtingaanwijzers knipperen wanneer je plotseling (hard) afremt bij snelheden boven de 55 km/uur.
Prijs inclusief kosten rijklaar maken en 2 jaar assistence in België.
Prijzen onder voorbehoud, vraag steeds een offerte in de shop